Top cărți de bucate


Cărțile de bucate sunt pasiunea mea!
Am o colecție destul de mare, și de multe ori mă delectez la bibliotecă sau în librării răsfoind noile apariții.
Cărțile ce urmează sunt preferatele mele, rezultatul a îndelungi căutări si răsfoiri.
Sper să vă placă la fel de mult cât îmi plac mie :)

Chloe Coscarelli:




Chloe Coscarelli e un chef american cu origini italienești. Rețetele ei sunt simple și folosesc ingrediente puține și naturale. Cartea conține imagini și rețetele sunt ușor de urmărit.
Chloe's Kitchen conține 125 de rețete clasice americane și internaționale veganizate.
Recomand carțile ei de bucate atât începătorilor cât și veganilor cu vechime, și menționez că ea e autoarea mea preferată de cărți de bucate :)








Bucătăria italienească veganizată!
Chloe's Vegan Italian Kitchen  e o carte colorată, frumoasă, cu multe imagini și rețete absolut delicioase.






Robin Robertson:




Vegan Without Borders e una din cele mai frumoase cărți de bucate.
Rețe clasice din toate bucătăriile lumii!
Dacă vă place să călătoriți și/sau să experimentați noi arome, nu ratați această carte!





Isa Chandra Moskowitz:


Isa Does It e o carte foarte frumoasă și colorată. cu fotografii extraordinare.
Rețele sunt delicioase, unele mai simple, altele mai  mai complexe.
Isa are mai multe cărți de bucate, dar această îmi place cel mai mult ca format și e plină de poze foarte frumoase.
Vegan With a Vengeance si Veganomicom sunt altă cărți cu rețete excelente, dar lasă de dorit la capitolul poze și grafică.




Miyoko Schinner





Artisan Vegan Cheese NU e o carte pentru începatori, dar e o carte care merită achiziționată dacă vrei să faci brânzeturi vegane artizanale delicioase. Artizanale adică fermentate!
Myioko e una din cele mai pricepute autoare de cărți vegane, iar cărțile ei sunt o resursă extraordinară pentru vegani.








O carte recomandată și veganilor începători care conține rețete de sosuri, aluaturi, gemuri de casă, toate în varianta vegană The Homemade Vegan Pantry.







Fleur Holl






Stop Eating the Wolld (engleza) sau Io non ti mangio (italiana)
O carte care se poate achizitiona din Italia si pe care din pacate inca nu o am :(.
Insa retetele lui Fleur sunt dementiale asa ca v-o recomand!





Carți cu bucate românești

Elena Pridie 

Recomand următoarele 2 cărți începătorilor în bucătăria vegană. Conțin rețete simple românești, din ingrediente locale.





 Gateste repede, sanatos si gustos




Rețete pentru sănătatea noastră

Comentarii

  1. Utila lista. Nu stiam de primii 2 autori.

    Daca iti place mancarea indiana recomand Vegan Richa's Indian Kitchen. E frumoasa si cu multe retete faine.

    Mi-am luat si La Veganista Backt de Nicole Just cand am avut drum in München si am intrat intr-o librarie imensa cu gandul sa vad ce au vegan. Cand am gasit o zona separata (vreo 5 rafturi) doar cu carti de retete vegetariene si vegane..ah, ce frumos a fost. Mi-am luat cartea asta care e mostly cu deserturi si un calendar cu retete vegane (una pentru fiecare saptamana).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!

      Vegan Richa e printre preferatele mele! Am cumparat cartea ei relativ recent si imi place foarte mult. Am gatit deja multe retete de acolo si am inca cateva in plan. Ar trebui sa o adaug in lista pentru ca a ajuns deja in top 5. :)

      Nu am auzit de Nicole Just, pare ca toate cartile ei sunt in limba germana, probabil de aceea.

      Si eu cand intru in librarii merg direct la raftul cu carti de bucate vegane :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu